Kao jedna od najpopularnijih kompetitivnih pucačina, Rainbow Six Siege predstavlja iskustvo koje se konstantno širi i evoluira, pa tako imamo promene koje su odlične i one koje baš i ne izazivaju oduševljenje igrača.
Kompanija Ubisoft planira da uvede značajne promene u sistem nanošenja štete u Rainbow Six Siege, čime će meci i drugi projektili postati dosta opasniji.
Promene dolaze u vidu novog sistema penetracije udova, koji će omogućiti da metak putuje iz ekstremiteta u ekstremitet, što ujedno donosi i promenu u vidu toga da će se registrovati samo deo tela koji ima veću vrednost(hitbox).
Sistem nije toliko prost, već je baziran na kalibru koji koristi određeno oružje, pa tako slabi pištolji i sačmarice neće ostvarivati penetraciju udova, dok će pojedini ostvarivati prostu penetraciju, recimo iz ruke u telo, a visoko kalibarske puške, poput snajpera, će ostvariti punu penetraciju.
Sve ovo znači da kod visokih kalibara ruke neće smetati pri ubistvu, što će verovatno obradovati mnoge igrače. Videćemo kako će se ovo pokazati u praksi, pošto realizam podiže na još viši nivo.
Promene u penetraciji i načinu štete će stupiti na snagu sa dolaskom operacije Shifting Tides.