U proteklih nedelju dana nakon zvaničnog puštanja u rad Google Stadia servisa smo imali prilike da vidimo veliki broj žalbi po pitanju užasnih performansi i značajno slabije rezolucije od inicijalno obećanih konstantnih 4K60FPS.
Žalbe i dalje pristužu, ali je i Gugl konačno rešio da pruži zvaničan odgovor povodom postojećih problema sa Stadia striming servisom, ali to nije odgovor u pravom smislu te reči, već kada se bolje sagleda, vidi se da je reč o čistom prebacivanju krivice na developere.
U zvaničnom odgovoru je navedeno da su u upotrebi razne tehnike za strimovanje visoke rezolucije kako bi se očuvao kvalitet, kao i da oni daju slobodu developerima da “sami postignu što bolji kvalitet i viši frejmrejt na Stadia servisu”.
Takođe, mnogi korisnici Chromecast Ultra uređaja(a tu spadaju i iskusni poznavaoci hardvera) su otkrili da se on pregreva tokom korišćenja servisa, na šta je iz Gugla dat pomalo bezobrazan odgovor da to jednostavno nije istina i da se Chromecast ne pregreva.
Izgleda da ova kompanija sada sebi kopa još dublju jamu, pošto sa jedne strane odbija kupce prekršenim obećanjima i užasnim performansama, a verujemo i da mnogi developeri neće ravnodušno primiti ovo prebacivanje krivice.
Videćemo kako će reagovati developeri igara koji su potpisali ugovor o ekskluzivnosti, poput Orcs Must Die, ako Stadia nastavi da tone još dublje.