U borbi za prevlast na polju striming platformi, Microsoft se u drugoj polovini ove godine odlučio da gledaoce privuče tako što će na Mixer dovesti najbolje što rival ima da ponudi, strimere.
Ova kompanija je tako ove godine putem ekskluzivnih ugovora i za ogromnu svotu novca na Mixer dovela Shrouda i Ninju, bivše esport zvezde i izuzetno popularne strimere koje svakodnevno prati izuzetno veliki broj gledalaca.
Nakon nekoliko meseci od prelaska na novu striming platformu stiže izveštaj koji otkriva koliko je zapravo gledalaca prešlo zajedno sa jednim od strimera, u ovom slučaju je to Shroud.
Kako otkriva sajt Streammetrics, Shroud je izgubio dve trećine gledalaca prelaskom na Mixer. Kada se to predstavi brojkama, Shroud je na Twitchu mesečno imao preko 700.000 gledalaca samo sa teritorije Sjedninjenih Država, dok je sada na Mixeru ta cifra spala na čak 230.000.
Ono što nije otkriveno je da li je Shroud u gubitku sa prelaskom na Mixer zbog manjka publike, ili to nije slučaj. Ono što je sigurno je da je i taj deo fanova veliko pojačanje za Mixer, čime se Majkrosoftova taktika isplatila.