2020. godina će označiti kraj jedne i početak potpuno nove ere na polju konzolnog gejminga, sa potvrđenim konzolama od strane Sonija i Majkrosofta, koje se očekuju tokom jeseni.
I pored toga, japanska kompanija beleži odlične rezultate u prodaji još uvek aktuelne generacije konzola, što je prikazala na ovogodišnjem CES sajmu, gde smo videli i kako izgleda logo za PS5.
Playstation 4 je do sada prodat u preko 106 miliona primeraka, što je povećanje od 3 miliona u odnosu na kraj oktobra, i otkriva da je ovaj uređaj i dalje popularan, a i druge brojke govore u tu svrhu.
Takođe je otkriveno da se na Playstation “mreži” mesečno nalazi preko 103 miliona igrača, PS Plus broji 38,8 miliona pretplatnika, a kada su u pitanju igre, do sada je prodato preko 1,15 milijardi igara.
Različite igre su obogatile životni vek Playstation 4 konzole, gde imamo i fantastične ekskluzive renomiranih studija, a u ovoj generaciji je ostvaren proboj na polju virtuelne realnosti, sa 5 miliona prodatih PSVR uređaja, a cifra će ostvariti rast i narednih godina, pošto će on biti kompatibilan i sa PS5.