Fenomen koji je obeležio 2016. godinu je definitivno bio Pokemon GO, koji je na samom lansiranju zabeležio ogromnu popularnost i zaradu, ali to ipak nije bila najuspešnija godina za ovu igru.
Godina za nama je bio period u kojem je ovaj naslov bio najuspešniji do sada, sa rekodnom zaradom od gotovo 900 miliona dolara u kroz in-game kupovine od strane igrača.
Kako bi se uporedio rast i opadanje popularnosti igre, kompanija Sensor Tower je izdala godišnje rezultate zarade koji pokazuju da je 2016. godine ostvarena zarada od 832 miliona, 2017. je bila najslabija godina za ovaj naslov sa “svega” 589 milki, a 2018. je zarađena suma već vraćena na preko 800 miliona(slika ispod).
Ukupna zarada za Pokemon GO sada leži na čak 3,1 milijardu dolara, iako nije na prvom mestu u kategoriji zarade za prošlu godinu, pošto to mesto ubedljivo drži Honor of Kings sa jednom i po milijardi dolara.
Iza uspeha koji je zabeležen sa ovim naslovom o džepnim čudovištima leži jedinstvenost koju pruža sa svojim AR(augmented reality) elementima, a da pritom ne nudi pohlepne mikrotransakcije, kao većina drugih naslova koji su se okušali u ovoj kategoriji.
Takođe, Pokemon GO je u 2019. godini dobio dosta dodataka u vidu specijalnih događaja i obeležavanje godišnjice koja je privukla dosta igrača.