Prošle godine je Electronic Arts konačno izdao pravu singlplejer Star Wars igru koja je dobila dosta priznanja i preko potrebnu pozitivnu reakciju publike, nakon dva Battlefront naslova koji su bili suočeni sa nizom kritika.
Priča u Star Wars Jedi: Fallen Order govori o džedaju Kalu Kestisu i njegovom životu nakon odredbe 66, gde se susreće sa raznim pretnjama u naporu da otkrije što više budućih ratnika.
Međutim, to nije bila prvobitna ideja, već se sve trebalo odvijati u potpuno drugačijem smeru. Lucasfilm, kompanija koja je vlasnik Star Wars IP-a je od studija Respawn prvobitno tražila da se priča vrti oko lovaca na ucenjene glave i da bude prepuna blastera, a ne ratnika sa svetlosnim sabljama.
Kako otkriva glavni producent ove igre, on je zauzeo čvrst stav tokom dogovora sa Lucasartsom i bio je uporan u ideji da nova Star Wars igra ima džedaje, ili barem likove koji koriste Silu, a ne lovce na ucenjene glave.
Glavni razlog za nastanak igre sa Kestisom u prvom planu je to što je okupljeni tim za rad imao velikog iskustva na tom polju, što se i da primetiti tokom igranja.
Na kraju se pokazalo da je igra uspešna i da je trud vredeo, a ko zna, možda nekad i dobijemo igru kakvu Lucasarts traži, bez Jedi ratnika, već sa blasterima.