Kompanija Epic Games već više od godinu dana posluje sa svojom digitalnom platformom za distribuciju video igara, gde je u prisvajanju tržišta pristupila sa taktikom koju je ostatak industrije osuđivao.
Zbog prisvajanja raznih AAA naslova pred sam izlazak je bilo dosta kritika, bombardovanja negativnim ocenama i sličnih poteza, ali se ipak pokazalo da je takav način dobijanja ekskluzivnosti izuzetno lukrativan po Epic Games.
Ova kompanija je sada po prvi put otkrila koju je zaradu ostvarila u prethodnih godinu dana i ona iznosi čak 680 miliona dolara, za šta je Tim Svajni, objasnio da je u pitanju napredak koji je premašio sva očekivanja. Svajni otkriva da u toj zarađenoj sumi imaju upravo ekskluzivni naslovi, zbog čega se može očeivati nastavak sa ovom praksom, i pored negodovanja.
Broj korisnika Epic Games platforme koji su kupili, ili uzeli besplatnu igru, je premašio 108 miliona, što je još jedna odlična cifra i govori o rastućem značaju ove platforme, koji će se vrlo verovatno nastaviti.
Kada smo već spomenuli besplatne igre, najavljeno je da će se ta praksa nastaviti i u 2020. godini, što raduje mnoge, a sa ovom objavom je otkriveno i da Epic Games pruža novčane kompenzacije svakom studiju koji odluči da podeli besplatnu igru tokom nedelju dana. Na taj način se Epic Games stara da ne ošteti developere ali i da ujedno korisnicima stalno donese nešto novo.
Pristup koji Epic Games ima je dosta zanimljiv i naklonjen je developerima, pre svega po pitanju većeg procenta zarade koji ide njima, u odnosu na Steam, a ostaje da ispratimo kojim će se taktikama kompanija dalje služiti kako bi pridobila još veći deo tržišta.