Rainbow Six Siege je sa premijernim pojavljivanjem krajem 2015. godine dobio dosta mlaku reakciju publike pomešanu sa kritikama na račun grafike.
Ubisoft je i pored toga bio istrajan i redovno je obogaćivao ovu pucačinu novim mapama, modovima i pre svega operatorima. Kvartalne novine i ispravljanje grešaka je doprinelo da R6 Siege postane jedna od popularnijih pucačnina na tržištu sa desetinama miliona igrača, kojih je sve više.
Ubisoft je sa nedavno dodatom operacijom otkrio i jedan zanimljivi detalj o igri, a to je da bi ona u budućnosti lako mogla postati besplatna za igranje. Veliki deo razvojnog tima iza R6 Siege je zagrejan za sve to, pošto žele da ovaj naslov postane dostupan svima.
Kako otkriva Liroj Atanasov to bi većina ljudi želela da vidi, i da se time proširi igračka baza, ali to nije baš tako lako, pošto tu odluku treba da donese sam vrh kompanije. Navedeno je još i da je potrebno dosta prilagođavanja i priprema sistema kako bi se Rainbow Six Siege održao, tako da se free2play verzija može očekivati tek za neku godinu.
U međuvremenu, developeri se moraju boriti sa većim problemima kao što su varalice i takozvano smurfovanje, praksa koja označava igranje profesionalaca sa alternativnim nalogom protiv slabijih protivnika.