Još od prve, originalne, Doom igre iz 1993. godine, zaključilo se da je reč o serijalu koji ne donosi samo inovacije u gejmpleju, već i u tehničkim dostignućima na raznim uređajima.
Tako će biti i sa Doom Eternal koji stiže ove godine, i za koji je renomirani idSoftware objavio zanimljiv detalj kada je u pitanju broj sličica u sekundi.
Glavni zaduženi za endžin koji pokreće Doom Eternal, Bili Kan, je za IGN govorio o unapređenjima načinjenim za id Tech endžin i šta ono donosi . Glavni fokus je bio na frejmrejtu. Kan je otkrio da je uz odgovarajući hardver moguće zaigrati ovaj nadolazeći naslov i sa frejmrejtom od čak 1000 sličica u sekundi, što je stvarno impresivno, ali ne znamo kolko je dostižno sa sadašnjim generacijama procesora i grafičkih kartica.
Iz idSoftware tvrde da je ova magična brojka stvarno dostižna, i to zahvaljujući poboljšanoj upotrebi procesorske snage. Ovo će se lako odraziti i na konzole naredne generacije – PS5 i Xbox Series X – ali za sada nema konkretnih detalja na tom polju.
Developeri iz Eternal su uspeli i da sa DOom igrom iz 2016. godine postignu zapanjujuće rezultate, gde je bio zabeležen prikaz od 250FPS-a. prilično impresivno za taj period.
Doom Eternal stiže već 20. marta tako da ostaje samo još malo vremena pre nego što isprobate koliki frejmrejt možete dostići. Za sada ostaje da vidimo i kakvi će biti sistemski zahtevi za PC verziju.