Predstojeći petak će proći u znaku paklenog napucavanja, pošto Doom Eternal konačno izlazi. Fanovi na osnovu prikazanog očekuju borbu protiv demona na visokom nivou, uz dodatak zanimljivih multiplejer modova.
Bethesda je sa prethodnim objavama otkrila da igrače očekuje asimetrični mod igranja u kojem će se jedan Slayer boriti protiv nekoliko demona, takođe kontrolisanih od strane igrača. Oni koji budu imali volje, imaće prilike da frustriraju druge igrače tako što će “upadati” u njihovu singlplejer kampanju i napadati ih.
Novi modovi deluju zaista zanimljivo, ali ono što nedostaje u Doom Eternal je stari dobri deathmatch, koji je i nastao zahvaljujući Doom serijali, i kasnije se proširio na mnoge druge naslove. Mnogi su se zapitali zašto ovog kultnog moda nema, a sada je i čelnik kompanije Bethesda, Pit Hajns, otkrio da je taj mod jednostavno prestar na nove standarde koje su postavili Doom iz 2016. godine i ovaj novi naslov.
Hajns je izjavio kako se deathmatch jednostavno nije uklapao sa dinamikom koju je posedovao Doom 2016, i da su igrači imali stalno ponavljanje scenarija. Zbog toga je rešeno da ovaj mod bude izostavljen iz Eternal i da se umesto njega implementiraju dinamičniji modovi, kao gore spomenuti Battle Mode.
Doom Eternal ćete moći da zaigrate od 20. marta na PC, PS4, Xbox One i Stadia platformama, kada ćete videti da li novi modovi igranja stvarno vrede koliko nekada deathmatch.