Osim komadanja demona, moderi imaju pune ruke posla sa eksperimentisanjem u Doom Eternal i kreiranjem raznih varijacija gejmpleja koji je prvobitno zamislio id Software.
Imali smo prilike da vidimo opciju za igranje iz trećeg lica, upotrebu pištolja koji je originalno uklonjen jer se ne uklapa u prirodu gejmpleja.
Ono što nam je dosta zanimljivo je modifikacija koja omogućava da se Doom Eternal igra kao klasični Doom iz 1993. godine.
To znači da prikaz nije iz prvog lica koji imamo u modernim pucačinama, već kamera direktno prati perspektivu cevi oružja. Takođe, tu su i ostala pravila kojih se moder drži. Brzina kretanja je ista kao u originalu, nema Glory ubistava, nema skakanja i dashovanja tokom borbi, ali takođe se ne koriste i oružja koja nisu bila prisutna kod prve igre.
Ova pravila omogućavaju identično iskustvo, samo sa modernizovanom grafikom, a ujedno je i veći izazov za igrače. Doom Eternal je zamišljen kao potpuno drugačija igra, sa dosta vertikalnosti, i zahteva skakanje od igrača. Ujedno, brzina kretanja igrača je dosta veća nego inače.
Ispod možete pogledati kako sve to izgleda.