Valve je pre nekoliko nedelja objavio da kartična igra Artifact i dalje živi nakon užasnog fijaska na lansiranju, a u proteklom periodu se govorilo o izmenjenim mehanikama i novinama.
Sada, sa najnovijim člankom koji se bavi izmenjenim mehanikama i elementima igranja je navedeno da Artifact 2.0 dobija izmene u vidu funkcionisanja mane, načina otključavanja novih karti, izmenama u ključnim rečima igre, ali kampanju sa pričom.
Postojanje singlplejer kampanje nije direktno navedeno, već je više samo spomenuto u delu teksta koji se bavi sistemima progresije koji su vezani za nagrađivanje igrača, gde je navedeno da je cilj “da se igrači osećaju nagrađenim bilo da igranju kompetitivni mod ili kampanju.
Vašeg autora je još sa prvobitnom objavom igre začudilo što Artifact nema singlplejer kampanju, pošto je baziran na Dota univerzumu koji je izuzetno bogat pričom i karakterima. Ne znamo da li je ovo samo slučajna greška ili je namerno stavljeno kako bi zagolicalo maštu fanova, ali će postojanje kampanje svakako dobro doći, pošto se na taj način igrači mogu valjano upoznati sa novim mehanikama igre i izveštiti pre igranja protiv drugih igrača.