PC

Developeri navodno smanjuju obim igara kako bi izbegli odlaganje datuma izlaska

Iako na prvi pogled izgleda kao da industrija video igara nije značajno pogođena pandemijom korona virusa, jer se većina posla odvija u virtuelnom svetu, to nije slučaj jer problema ima i nisu nimalo naivni.

Brojne kompanije poseduju kancelarije u kojima zaposleni rade, koje su sada zatvorene, sa promenom načina rada koji otežava brzinu razvoja igara, tako što otežava komunikaciju i produktivnost na dnevnom nivou.

Takozvani logistički problemi, se već nekoliko puta pominju kao razlog za odlaganje igara u ovom periodu, gde je Wasteland 3 odložen, kao i dugo očekivani The Last of Us 2. Pored ovih naslova ima još odlaganja, a velika je verovatnoća da će i još neki naslovi podleći pritisku.

Kako navodi Džejson Šrier u specijalnom članku za NY Times, developeri igara su spremni na uklanjanje nedovršenog sadržaja kako bi izbegli odlaganje datuma izlaska i time prouzrokovali još problema. U članku se zbog anonimnosti ne navodi o kojim je studijima reč, ali je spomenuto da bi uklonjeni sadržaj podrazumevao i čitave nivoe, mehanike, ili dodatke kao što su motion capture i glasovna gluma, pošto je za to potreban rad u studiju.

Developeri su spremni na to da žrtvuju deo sadržaja kako bi izbegli dodatna odlaganja, što takođe deluje kao rizičan potez, pošto reakcija publike može biti negativna, u zavisnosti od “odsečenog” sadržaja. Ovaj potez bi bio logičan kod Early Access igara, koje se u praksi pojavljuju bez većeg dela sadržaja, pa se tako nešto može očekivati od studija Larian, koji je izjavio da i pored problema ne želi da odloži izlazak Baldrus Gate 3.

Međutim, veliki talas odlaganja se može desiti bez obzira na obim sadržaja u igrama, pošto je velika verovatnoća da će u slučaju odlaganja dolaska next-gen konzola mnogi izdavači to ispratiti kroz odlaganje igara. Ubisoft je već izjavio da će tako i učiniti, dok je moguće da će većina pratiti taj primer. Bojazan od pomeranja datuma izlaska novih konzola postoji i sasvim je realna, ali za sada ni Soni ni Microsft nisu izjavili odlaganje, dok će japanska kompanija navodno doneti ograničeni broj Playstation 5 uređaja tokom prve godine.

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top