Spojleri nisu nimalo dobrodošli, pogotovu sada kada je upotreba interneta izuzetno rasprostranjena i na neželjeni detalj neke priče možete naići veoma lako.
Pojam spojlera i uništavanja iskustva igranja zbog njih je sada aktuelniji nego ikada, zahvaljujući glavnim detaljima priče koji su otkrili praktično čitavu radnju u The Last of Us 2. Sa ovim procurelim informacijama se otkrilo da Soni radi na patentiranju aplikacije sa ciljem blokiranja spojlera.
Softver bi navodno koristio tehnologiju koja će prepoznatavi sadržaj koji su igrači već videli u nekoj igri, i potom će sprečavati dolazak u kontakt sa sadržajem koji poseduje spojlere. Pod “spojler sadržajem” se podrazumevaju trofeji i dostignuća, pisani utisci i fotografije iz igre.
Cilj iza ovog patenta je da omogući lakše komuniciranje sa fanovimao istoj igri bez rizika da će videti neki detalj priče koji bi potencijalno upropastio iskustvo. Na određivanju osetljivog sadržaja kojeg će program blokirati će raditi sami developeri, što je i logična odluka.
Prva mera protiv spojlera koja već postoji unutar Playstation softvera jesu skriveni trofeji koji takođe umeju da otkriju neke detalje sa svojim opisom. Ovaj patent će verovatno funkcionisati samo unutar PS ekosistema, pošto drugih naznaka nema, tako da fanovi i dalje moraju da se čuvaju drugih predela interneta, ali se svakako radi o progresivnom koraku.
Ovo je samo jedan patent u nizu drugih kompanije Sony koji će doneti zanimljivosti na polju video igara, poput nedavno otkrivenog virtuelnog gejming ljubimca koji će pružati emocionalnu podršku tokom igranja.