Ovog četvrtka smo imali prvi veći događaj koji je imao veze sa igrama za narednu generaciju konzola, prvenstveno namenjenih Xbox Series X. Organizatori Inside Xbox su događaj promovisali kao mesto na kojem ih predstavljanje next-gen gejmpleja sa značajnim skokom u odnosu na trenutnu generaciju.
Na ovom događaju smo imali prilike da vidimo najave nekoliko novih naslova, ali gejmpleja gotovo jedva da je bilo. Određeni deo najavljenih igara je imala mahom sinematike koji su napravljeni “in-engine”, a aktuelnog gejmpleja je bilo samo na par sekundi.
Najviše kritika je upućeno ka “gejmplej” trejleru za Assassin’s Creed Valhalla, od kojeg se očekivao demo koji će prikazati više o igri, ali je zapravo prikazan video u kojem jedva da je bilo gejmpleja.
Ove kritike nisu zaobišle organizatore i kompaniju Ubisoft, zbog čega su objavljene izjave u vidu izvinjenja. Vođa odseka za marketing u Xboxu, Aron Grinberg, je izjavio kako su “postavili pogrešna očekivanja” i da je možda bilo bolje da nije bilo nikakvih objava u susret novoj epizodi Inside Xbox, kao što je do sada bilo slučaj.
Kreativni producent iza AC Valhalla, Ašraf Ismail, je takođe svestan negativiteta vezanog za prekršeno obećanje, pošto trejler na jutjubu ima preko 34.000 dislajkova i 20k lajkova. On je na svom Twitter profilu objavio da su fanovi sa pravom očekivali više, ali da je potrebno da se još malo strpe kako bi videli bolji prikaz gejmpleja
Microsoft planira da u narednim mesecima održi različite događaje, a za jul je već isplanirano predstavljanje konkretnih Xbox Series X ekskluziva, odnosno igara iza kojih direktno stoji Xbox Game Studios grupa. Na taj način bi im bilo bolje da marketing nadalje odrade kako valja, i ovo je odlična prilika da nauče na sopstvenim greškama.