Jedna od prvih Battle Royale igara koja je ponudila borbe do poslenjeg igrača na nogama u manjim razmerama, The Culling, je ponovo vraćena u život od strane studija Xaviant.
Najnovije, treće, izdanje The Culling: Origins 14. maja izlazi za Xbox One konzole, kasnije i za PC. Ono što je iznenađujuće je da nema nekih posebnih promena u samom gejmpleju ili mehanikama koje bi privukle igrače, već se developer fokusirao na monetizaciju.
Sistem po kojem će igrači dobiti ovu igru je dosta zbunjujući i zvuči kontraproduktivno za ovaj tek objavljeni naslov. Monetizacija igre počinje time što svako treba da kupi igru, osim onih koji su igrali starije verzije. Cena za kupovinu je 6$, ali tu nije kraj, pošto vam ta inicijalna kupovina dozvoljava da odigrate samo jedan meč dnevno, a ako pobedite u tom “besplatnom” meču onda dobijate priliku da odigrate još jedan kroz aktiviranje tokena.
Ako izgubite, a želite da odigrate više od jednog meča dnevno, onda je potrebno kupiti pakete sa tokenima. Paketi koštaju od 1 dolara pa sve do 5$ u zavisnosti od količine tokena, i tako ih stalno morate kupovati. Ovo nije nikakva šala, developer je ovaj sistem monetizovanja igre objavio na zvaničnom sajtu sa obrazloženjem da će se tako izbeći nepovoljne mehanike, poput loot kutija.
Ovaj studio ne želi da tako lako digne ruke od The Culling, ali ujedno ne polazi za rukom da sve odrade kako treba i zapravo zadrže igrače. To se desilo već dva puta do sada, a zahvaljujući ovom neuobičajenom sistemu monetizacije, “treća sreća” neće biti od pomoći. Trenutno postoji dosta Battle Royale igara koje će zadovoljiti potrebe igrača, a pogotovu one koje su potpuno besplatne, kao što su Apex Legends i CoD: Warzone koji su u jeku popularnosti.