Polako se zagrevamo za dolazak poslednje dve ekskluzive za Playstation 4 konzolu, The Last of Us 2 i Ghost of Tsushima.
Između ova dva naslova će biti mesec dana razmaka, a Sony se trudi da im ovih dana podeli jednaku pažnju kada je u pitanju predstavljanje igračima. Što se tiče Ghost of Tsushima, prošle nedelje smo imali State of Play sa 18 minuta gejmpleja iz ovog nadolazećeg naslova, a sada developeri uključeni u rad otkrivaju pojedine specifičnost igre.
Nejt Foks, režiser igre, je u razgovoru za Voxel otkrio da će za prelazak Ghost of Tsushima trebati do 50 sati, gde će uključuje istraživanje i sporedni paketi, dok igrači koji manje obilaze sporedne lokacije igru mogu preći za manje.
Na osnovu prikazanih detalja deluje da u Ghost of Tsushima vredi obići izvan glavnih misija, pošto se u igri nalaze specijalno dizajnirani biomi po uzoru na klimu Japana, a navedeno je da će gotovo svaki kutak biti ispunjen nekom aktivnošću.
Tokom ovih 50 sati igranja vas očekuje dosta napornih borbi, pošto je Sucker Punch otkrio da će mehanika borbe mačem biti dosta izazovna. Navedeno je da par udaraca od strane neprijatelja može da znači kraj, nalik onim u samurajskim filmovima, a kao objašnjenje za takvu odluku je dato poštovanje prema letalitetu mača.
Ghost of Tsushima izlaza 17. jula