Sporedne aktivnosti i misije su sastavni deo Assassin’s Creed serijala, bilo da je potrebno pronaći neki skriveni predmeti, ući u interakciju sa nekom osobom ili odraditi određenu aktivnost za što kraće vreme.
Ove sporedne stvari su deo prve Assassin’s Creed igre i svet čine življim sa više raznovrsnosti tokom igranja, a zanimljivo je da je malo nedostajalo da one uopšte i ne budu dodate u ovaj naslov.
Prema priči koju je ispričao Čarls Rendal, AI programer, sporedne aktivnosti su u Assassin’s Creed dodate tokom 5 dana pre zvaničnog izlaska. Do samog kraja je bila ideja da ovaj naslov donese klasičnu priču bez puno okolišanja, ali je onda stigla informacija da je dete direktora kompanije Ubisoft igralo igru i da mu je ona bila dosadna jer nije bilo sporednih aktivnosti.
U jeku samih priprema za lansiranje igre je poslat zahtev da se sadržaj igre proširi, a da pritom odlaganje igre nije moguće. A uz to je trebalo da ne bude nikakvih bagova, zbog rezanja igre na diskovima. U svojoj ludoj priči na Twitteru, Rendal otkriva da je dobio posebnu prostoriju kako bi se sa još 4,5 ljudi posvetio dodavanju sporednih misija u igru i to na što bolji način.
Ovaj developer se ne seća samog procesa, ali zna da su sporedne aktivnosti bile preko potreban dodatak igri, i da je zbog toga jako srećan. Uspešni rad za jako kratko vreme nije prošao u potpunosti bez bagova, pošto je promakao mali broj njih, zbog kojih nije moguće sakupiti maksimalni rezultat.
Sporedne misije i aktivnosti obogaćuju svaki AC naslov, i od prve igre pa do Odiseje su dobile značajne promene i napredak, ali je ono najvažnije da su načinile svet bogatijim mestom.
The CEO's kid played it https://t.co/0DCT5XaA91
— Charles Randall (@charlesrandall) May 23, 2020