Meridian
Kolumne

OTKAZANO: Star Wars 1313

Star Wars 1313

Star Wars univerzum je najlakše opisati kao neko plodno područje, gde god na mapi ovog fiktivne galaksije tamo daleko stavite prst, tu se krije neka avantura i dobra priča. Da je stvarno tako imali smo brojne primere do sada, sa igrama koje su pomoću priča iz stripova i filmova pretočene u potpuno nove avanture. Jedan odličan primer je nedavno objavljeni Star Wars Jedi: Fallen Order, koji se bavi pričom potpuno levog junaka o kojem nismo čuli u ovom eposu do sada.

Ipak, koliko god da određena priča ima potencijala i pozitivne reakcije fanova na samo delić detalja, nemilosrdni korporativni čekić ume da presudi drugačije. U ovom slučaj u čekić je kompanija Disney, a presuđeno je bilo LucasArts u projektu Star Wars 1313 koji je svojevremeno bio u razvoju.

Star Wars 1313 screenshot

Kako bi se stekla kompletna slika, vraćamo se u period leta 2012. godine. E3 sajam je, LucasArts je došao da predstavi ono na čemu radi, iako nekako prerano za stanje pre-.produkcije u kojem se nalazio, naslov Star Wars 1313 je predstavljen sa sve trejlerom. Trejler se sastojao od animacija koje su prikazivale lokaciju održavanja radnje sa tonom koji bi igra nosila, čime je otkriveno da će biti namenjena odrasloj publici sa krvavijim elementima, što su mnogi prihvatili sa oduševljenjem. Praćeno odličnim prikazom na E3 sajmu, LucasArts je iste godine na Gamescomu doneo još trejlera i detalja čime je hajp u publici dostigao nove visine.

I onda muk…

Star Wars 1313 je bio građen u Unreal endžinu sa fokusom premeštenim sa džedajskih moći na ljudska umeća i oružja poput blastera, te platforming elemenata, a kao glavna inspiracija se navodi GTA i Gears of War serijal. U tom maniru, planirani protagonista je bio Boba Fett, lovac na ucenjene glave koji se pojavljuje u originalnoj Star Wars trilogiji, i priča bi se odvijala na podvodom metropolisu Coruscant, što je upućivalo na akcionu avanturu smeštenu u urbanističkom okruženju. Igra je navodno trebala da bude u direktnoj vezi sa serijom Star Wars: Underworld, koja nikada nije dospela na male ekrane i pored ogromnih napora Džordža Lukasa.
Trejler koji je prikazan sa premijernim predstavljanjem je prikazivao dva krijumčara koji pokušavaju da dostignu nivo 1313 na Coruscant, leglo kriminalaca, gde sve polazi naopako i prikazuje se delić akcije koja je obećavala. LucasArts je govorio da bi igrači na raspolaganju imali egzotična oružja i gedžete koja bi Boba Fett koristio da razotkrije navodnu zaveru.

Muk naveden iznad je uzrokovala kupovina LucasArtsa od stranije Diznija, kompanije koju uspešan prikaz nije zanimao i već krajem 2012. godine je rad na Star Wars 1313 zaustavljen. Nakon perioda prožetog velikim pritiskom na zaposlene, aprila 2013. godine LucasArts se gasi, svi zaposleni dobijaju otkaz i ideja iza Star Wars 1313 nestaje. Postoje priče i nada da neko i dalje razvija ovaj ambiciozni naslov, ali u godinama nakon otkazivanja igre jedino što smo dobijali su fotografije koje prikazuju svet igre, i nekoliko animacija. Nažalost, to nije nikakva uteha za igrače već predstavlja samo još veću žalost što nikada neće ugledati svetlost dana.

Autor: Milan Janković

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

To Top