Ako kojim slučajem niste čuli, Soni je i zvanično zakazao predstavljanje novih detalja za Playstation 5 konzolu i next-gen igara za 4. jun, što je nažalost otkazano.
Ovo je bilo poznato već na osnovu glasina, ali se zvanična vest proširila internetom sa pozivom da se pridružimo budućnosti gejminga.
Međutim, internet objava i kratki tizer koji prikazuje DualSense kontroler nije dovoljan za Soni, koji sada predstojeći događaj promoviše i na američkoj televiziji. Reklama u par sekundi prikazuje slogan događaja sa vremenom održavanja, što je sasvim dovoljno da se privuče publika koja prati televiziju ESPN, na kojoj je prikazana PS5 reklama.
Jasno je da reklama nije ništa posebno, ali sama ideja da se događaj promoviše na televiziji označava početak marketinške kampanje za Playstation 5.
Još uvek nemamo dobru ideju o kakvim će igrama biti reč, da li o ekskluzivama, drugim igrama, ili i sa jedne i sa druge strane, ali će svakako biti pokriveno dosta novina. Soni definitivno ima u planu bolji događaj od Xbox Series X gejmpleja koje nije prošlo baš najbolje. Sada ćemo imati prilike da o tome razmislimo, pošto sa ovim odloženim događajem moramo još da čekamo na PS5 igre.
Dizajn konzole će možda biti nagovešten, ali ne očekujemo previše kada je sam Playstation 5 uređaj u pitanju, pošto će to verovatno biti tema nekog narednog virtuelnog okupljanja kasnije tokom leta.
I was late but told y’all. PlayStation running these on ESPN. pic.twitter.com/ttvmFwQetQ
— Jay Bari Strife (@JayBari_) June 1, 2020