U kompaniji Microsoft su trenutno u jeku pripreme za dolazak naredne generacije Xbox konzola, sa Serijom X, što će se odigrati kroz nekoliko meseci.
Kao deo tih priprema, radi se na produkciji konzola i izradi next-gen igara i konzolnih ekskluziva, a sada je otkriveno da je u toku redizajn Xbox prodavnice.
Na internetu se sada pojavio izgled novog korisničkog interfejsa Xbox prodavnice, inspirisan izgledom aplikacije na PC-u. Cilj novog dizajna je znatno lakša navigacija kroz ponudu igara, dok će se novi elementi fokusirati direktno na prikaz bitnih informacija o nekom naslovu.
Novi izgled Xbox aplikacije izgleda prilično uprošćeno, što je dobra stvar. Microsoft je sa novim dizajnom rešio da naglasi ponudu servisa koje ima, tako da će svaka igra imati oznaku da je dostupna putem Xbox Game Pass servisa, ali se može kupiti i pojedinačno. Kada se pojavi Xbox Series X, na prodavnici će verovatno stojati koja igra je dostupna putem smart-delivery funkcije za obe generacije bez dodatnih troškova.
Digitalna prodaja svakako ima najveći udeo u distribuciji video igara trenutno, što će se povećati kroz naredni period, tako da Microsoft razmišlja na vreme i želi da prepravi prodavnicu kako bi bila što primamljivija korisnicima.
Trenutno nije poznato kada će novi dizajn postati dostupan širim masama, ali nam se dopada.
Izgled osvežene Xbox prodavnice u praksi možete pogledati putem ovog linka.