U Australiji važi stroga kontrola poštovanja pravila od strane kompanija, pa tako komisiji zaduženoj za zaštitu potrošača uglavnom ne promakne nijedan slučaj povrede prava kupaca.
Australiski komitet koji se bavi zaštitom potrošača je ranije kaznio kompaniju Valve zbog loše polise za povraćaja novca, koju su pratile razne manipulacije i zaobilaženje odgovornosti. Sada je i kompanija Soni kažnjena iz praktično istog razloga i kršenja zakona u Australiji, što inače prolazi u drugim zemljama.
Ovu japansku kompaniju je dočekala kazna od 2,4 miliona dolara zbog “laganja” potrošača i odbitka zahteva za povraćaj novca, iako su sva pravila ispoštovana od strane kupca. U 5 slučajeva, koliko je bilo dovoljno da se Sony odvede na sud, kod 4 potrošača je odbijen povraćaj novca zbog toga što je igra navodno kupljena digitalno, ili je prošlo 14 dana od kupovine.
Kako bi izbegao obavezu povraćaja novca, kompanija Sony je oštećenim igračima rekla da dozvola za povraćaj zavisi od developera igre, iako je sam Soni bio izdavač igre, dok je određenoj grupi rečeno da se ne može izvršiti povraćaj stvarnog novca, već samo putem novčanika za PS prodavnicu.
Kazna od 2,4 miliona američkih dolata nije preterani udarac u džep kompanije Soni, ali je definitivno dobar podsetnik da se prava potrošača moraju maksimalno poštovati.