Sa novim generacijama konzola na vidiku, PC zajednica takođe očekuje brojne novitete u kojima će moći da uživa, gde pre svega spada viši nivo grafike i detalja u igrama.
Pored ekskluziva, solidan broj igara za PS5 i Xbox Series X je tako đe najavljen i za PC, kao što je i FIFA 21. Nažalost, izgleda da gejmeri na računarima neće dobiti nijedan benefit nove generacije kada je u pitanju ova fudbalska simulacija.
Na sekciji sajta izdavača sa često postavljanim pitanjima stoji da će PC verzija FIFA 21 biti ista kao i PS4/Xbox One verzija igre, dok će na next-gen nivo morati da se sačeka izdanje igre za neku narednu godinu.
Pravdanje povodom ove odluke dolazi u fazonu da računari nisu na nivou naredne generacije konzola, sa grafikom koju navodno ne mogu podržati računari koji se nalaze u masovnoj upotrebi i koji nemaju SSD hardver sa visokim brzinama. I za Unreal 5 endžin se isto govorilo da još uvek nema računara koji može da pokreće demo za Playstation 5 konzolu, ali je ubrzo prikazano da PC(tačnije laptop) to i te kako može.
Ograničavanje PC igrača na nivo grafike u nivou PS4 i Xbox One je sasvim nelogičan potez, pre svega što igre za ovu platformu dolaze sa širokim spektrom opcija za podešavanje nivoa detalja, čime je moguće da svako odabere grafički prikaz u skladu sa hardverom koji poseduje. Tako bi lako igrači slabijih mogućnosti ostali sa nižim detaljima, dok bi oni sa jakim konfiguracijama mogli da guraju i next-gen vizuale.
U vremenu kada mnogi fanovi prozivaju EA Sports zbog nedostatka inovacija u godišnjim izdanjima FIFA igara, sa navodima da se svake godine prodaje ista igra, odluka da PC verzija izađe sa praktično zaostalom grafikom nimalo ne ide u prilog, ma koje objašnjenje pružio izdavač.
Ovo otkriće baca u senku vest da će se FIFA igra po prvi put pojaviti na Steamu, a ako se ništa ne promeni, dobar deo igrača će se čuvati po strani.