Originalna ideja iza Discord platforme za komunikaciju bila je kreiranje ekosistema namenjenog gejmerima i lakše stvaranje veze između developera i fanova.
Discord je odlično prihvaćen i sa svakom godinom je beležen ogroman rast, a zbog kvaliteta i lakoće usluge, na ovoj platformi su se našli i korisnici koji nemaju veze sa video igrama.
Kako bi se bolje prilagodili rastu, vlasnici Discorda su rešili da, gledajući u budućnost, fokus neće biti samo na gejmingu, već će više služiti svrsi svakodnevne komunikacije. Kako bi sproveo ove promene, Discord je obezbedio 100 miliona dolara sredstava za dalji razvoj, što će ubrzati dodavanje novih funkcija, privući nove korisnike i povećati kapacitete za glasovnu i video komunikaciju.
Discord je dobio blagi redizajn sajta, gde sada stoji slogan “Your place to talk”, uz opis situacija i potreba koje ispunjava. Ovo je sasvim logičan potez razvoja Discord platforme, pogotovu pošto korona virus još uvek ne pokazuje znake jenjavanja, tako da će se digitalni sastanci i događaji i dalje održati. Discord ima velikog potencijala za probijanje kao sredstvo za grupnu komunikaciju u bilo kom obliku, pošto je dosta stabilniji od konkurenata, a generalno postoji više poverenja, nešto kod, recimo, Zoom-a.