Sa dosadašnjim Star Wars igrama kompanije Electronic Arts se dosta eksperimentisalo po pitanju perspektiva iz kojih se igra, gde Battlefront 2 nudio opciju za igranje iz trećeg i iz prvog lica.
Međutim, sada sa Star Wars: Squadrons, treće lice neće biti dostupno, već će igra nuditi jedino igranje iz perspektive prvog lica(first-person). EA Motive je od početka Squadrons dizajnirao kao igru za igranje iz prvog lica iz razloga što se igrači smeštaju u ulogu pilota i tako je jedino prirodno da dobijaju informacije o statusu letelice. To znači da će se igrači oslanjati na instrumente tokom igranja za sve informacije.
Odluka da se ostavi samo igranje iz prvog lica dolazi i zbog balansa, pošto bi u trećem licu igrači imali nadmoć i lakše uočavali neprijateljske letelice, a razvojni tim ipak želi da Squadrons donese iskustvo što bliže simulaciji.
Za Star Wars: Squadrons je već poznata gomila detalja, a verovatno najradosnija je ta da igra neće imati trunku mikrotransakcija, već donosi čiste bitke letelica bez brige za nadjačavanje zbog nekog skina.