Titanfall 2 već duže vreme nosi titulu najpotcenjenije igre, koja ima dosta toga da ponudi, ali nema igrača. Mnogi su očajavali nad tom sudbinom, ali ne više.
Zahvaljujući nedavno načinjenoj tranziciji od strane Electronic Arts i prelaskom velikog broja igara sa Origins na daleko rasprostranjeniji Steam, Titanfall 2 je dobio zasluženu drugu šansu i postao je popularniji nego ostali naslovi ovog izdavača.
Titanfall 2 je sa sniženjem na 10$ i povučen zainteresovanošću igrača za Apex Legends, privukao ogroman broj igrača. U vikendu za nama je preko 9 hiljada igrača istovremeno bilo aktivno, dok sama cifra pokazuje tendenciju rasta u narednom periodu. Ova brojka možda deluje slabašno u odnosu na multimilionske cifre drugih novijih naslova, ali je ipak reč o odličnom(novom) uspehu, pošto se radi samo o Steam platformi i 4 godina staroj igri.
Druge igre izdavača Electronic Arts ne uživaju istu sudbinu, kao što su recimo Battlefield 1 i Battlefield V, koje su u danu za nama skupa imale oko 3000 igrača
Dosta stvari je te 2016. godine uticalo na to da se Titanfall 2 i pored sjajnih ocena ne probije bolje. Tu je svakako ograničenost Origins platforme, loš glas koji stalno bije izdavača Electronic Arts, kao i podatak da se istovremeno sa ovim naslovom pojavlo par AAA pucačin(CoD. Infinite Warfare i BF1) koje su ga bacile u senku.
Dobro je videti da igra uživa pravi talas popularnosti, a nadamo se da je ovo više nego dobar znak za Respawn Entertainment da prionu na Titanfall 3.