Prvo korak kompanije Ubisoft na polju Battle Royale igara načinjen je pomalo stidljivo, ali u rasprostranjenom trendu promovisanja igara putem striming persona na Twitchu.
Tako je pucačina Hyper Scape prvo bila dostupna mahom za gledanje, dok su srećni dobili ključeve za pristup igri. Na svu sreću, to se nije održalo predugo, pošto je developer odlučio da već sada izvrši tranziciju iz zatvorene u otvorenu betu.
Prelaz se odigrao tokom Ubisoft Forward događaja, sa sve sinematičnim trejlerom koji otkriva više detalja o misterioznom futurističkom gradu. Pozadinska priča, takozvani lore, u Hyper Scape je praktično otkriven od samog početka, što u većini Battle Royale igara nije načinjeno na samom početku. Priča sama po sebi daje prostora za dodatno proširenja likova, organizaciju raznih događaja i sličnih elemenata koje već viđamo.
Hyper Scape vodi u urbano okruženje sa bliskim borbama i mečevima koji relativno kratko traju i pored toga što postoji po 100 igrača u meču. Ubisoft već ima dosta konkurencije, tako da bi za probijanje morao da se više posluži manje korišćenim elementima i da aktivnije dodaje novi sadržaj, za početak brze borbe deluju primamljivo.