Kampanja predstavljanja nove generacije konzola i pratećeg sadržaja je i dalje u toku, ali i pored raznih trejlera i specifikacija još uvek nije poznato kako Playstation 5 i Xbox Series X funkcionišu u praksi.
Soni i Microsoft obećavaju razna unapređenja, poput učitavanja igara za manje od sekunde, 4K rezolucije kao standarda, dok se o frejmrejtu ne govori mnogo, a i na osnovu dostupnih informacija primetno je da će se to razlikovati od igre do igre.
Još uvek nije poznato kada ćemo dobiti neko tačnije poređenje dveju konzola u praksi, ali jedan developer već sada otkriva da je prisutna velika razlika između PS5 i XSX kada je u pitanju broj sličica u sekundi, barem kada se radi o jednoj igri. Naime, vođa studija Dynamic Voltage Games, tvrdi kako na Playstation 5 konzoli zbog određenih ograničenja ne može postići 120FPS-a za svoju igru Orphan of the Machine, već 4K/60FPS, dok je to uspeo na Xbox Series X.
Ovo otkriće dolazi nakon što je developer bio primoran da odbrani svoju igru, pošto je najava da će igra biti sa višim frejmrejtom samo na Xbox Series X konzoli naišla na niz “troll” komentara od strane fanova Playstation brenda.
Developer je dodatno objasnio da je 120fps mod moguć na PS5, ali uz žrtvovanje rezolucije, što nije slučaj kod suparnika kompanije Microsoft. Nije direktno navedeno da postizanje prikaza u 120FPS nije moguće zbog hardverskih ograničenja ili zbog nekih drugih problema u vidu težine razvijanja igre. Za sada nijedan drugi developer nije izašao sa sličnim tvrdnjama, tako da ostaje da sačekamo na još detalja vezanih za obe konzole.
Playstation 5 i Xbox Series X izlaze ove jeseni, i obe strane imaju još detalja za otkriti pre pojavljivanja, pre svega Microsoft sa događajem posvećenim ekskluzivama.
Hvala, Screenrant.