Kodni naziv Red Door se već nekoliko puta puta pojavio na internetu, mahom na digitalnim prodavnicama, i fanovi veruju da se to ime vezuje za ovogodišnji Call of Duty naslov, koji iz nekog razloga još uvek nije zvanično predstavljen.
Red Door je sada osvanuo na Microsoft Store, gde se nalazi fotografija koja prikazuje ključaonicu i predominantnu crvenu boju, kratki tekst koji govori o spremnosti na prolazak kroz Crvena vrata. Takođe, kao izdavač je naveden Activision, koji je i inače vlasnik Call of Duty franšize, dok kod dodatnih informacija stoji da je u pitanju pucačina i da za instalaciju treba preko 80GB prostora.
Verzija koja je procurela na Playstation Network je nosila isti naziv, i otprilike je bila ista zahtevnost za dodatnim prostorom, zbog čega mnogi veruju da se radi baš o Call of Duty 2020. Mimo kodnog naziva, ranije glasine upućuju da će nova CoD igra biti smeštena u periodu hladnog rata, sa singlplejer kampanjom.
Nije poznato kada možemo očekivati zvanično predstavljanje, pošto su do sada svi CoD naslovi bili predstavljani tokom maja meseca. Activision možda želi da napravi iznenađenje za fanove u vidu predstavljanja pomoću besplatne Battle Royale igre Warzone.