Ubisoft voli da govori o svojim igrama i projektima koje priprema za publiku u nadolazećim mesecima, ali opet postoji neki koji su posle par najava kao nestali i bez detalja o tome da li se na njima uopšte i radi.
Za Beyond Good & Evil 2 odavno nismo dobili nove detalje sa naznakom da je igra još uvek u ranim fazama razvoja i da je datum izlaska daleko. Još jedan projekat koji je najavljen, i potom pao u senku je Skull & Bones.
To je igra o pomorskim bitkama sa piratima, koja veliki deo mehanika vuče iz Assassin’s Creed: Black Flag. Trejleri za Skull & Bones su dosta obećavali, a nekako tržištu i nedostaje igra sa kvalitetnim piratskim PvP okršajima na plavom moru.
Sa nedavno završenim Ubisoft Forward događajem nametnulo se pitanje da li je igra uopšte i dalje u izradi, i u kom smeru napreduje razvoj. Zahvaljujući izvorima bliskim portalu VGC, saznaje se da je rad na Skull & Bones zapravo vraćen na početak i da je došlo do promene u načinu na koji se razvija igra.
Cilj je sada kreirati živi i dinamični svet, sa “živim” kazivanjem priče, modela koji je prisutan u Fortnite i rastućem broju sličnih naslova. Na ovaj način, igra će se udaljiti od modela ustaljenih u Ubisoft naslovima, sa pokušajem da se kroz osveženje privuče nova publika.
Pored promene u modelu, Skull & Bones ima promenjeni tim developera, pre svega u vidu odlaska kreativnog režisera, i pridruživanja određenog broja veterana kako bi se proširio opseg priče i elemenata. Datum izlaska je teško odrediti zbog ove reorganizacije, a vrlo je verovatno da Ubisoft sada radi i na razvoju next-gen verzije ove igre, što zahteva još vremena.
Naravno, pošto se radi o glasinama, moraćemo da sačekamo da se Ubisoft i zvanično oglasi, a naravno očekujemo nove detalje za najavljenu Skull & Bones TV seriju.