Okej, uveravanja od strane studija Bioware da se od Anthem ne odustaje više nema. Sada su developeri zapravo prionuli na rad, pošto dobijamo konkretnije detalje o nadolazećim izmenama.
Anthem ima problema na više polja, ali je svakako najklimaviji u pogledu loot mehanike i oružja, pa će se razvojni tim upravo tim elementima prvo pozabaviti. Pre svega, igrači će imati priliku da smislenije utroše vreme i da im se uloženo vrati dobrom opremom. To dolazi u vidu češćih loot dropova, kao i vrednijih predmeta.
Sloboda izbora je opstala sa strateškim odabirom oružja i opreme na osnovu rariteta, a više loot nije zasnovan na čistoj slučajnosti već pružaju prednosti. Takođe, u generalnom smislu je poboljšana manipulacija pronađenom opremom iz inventara, kao i sa bilo kog mesta gde se uzima novo. Naravno, ovo je samo površina novina koje su planu da se uskoro pojave pred fanovima igre Anthem, koji sa nestrpljenjem očekuju bilo kakve vesti.
Za nešto dalji period, i nevezano za loot, Bioware poboljšava mehaniku napucavanja u Anthem, i navodi da se sama upotreba oružja oseća responzivnije, dok je u planu proširenje arsenala bazirano na klasi karaktera. Može se očekivati i dodavanje pod-sistema napredovanja za puške, gde se poeni umeća trošiti na kupovinu dodatne opreme.
Datuma kada će se ove promene pojaviti u igri još uvek nema, već Bioware moli za strpljenje pošto je Anthem 2.0 ipak malo više udaljen od potpunog osveženja.