Bezbedonosni propust kompanije Nintendo dozvolio je da veliki broj internih dokumenata vezanih za projekte ove kompanije procuri u javnost i da kroz takozvani “Gigaleak” otkrije niz do sada neviđenih detalja.
Informacije koje su leakeri pronašli među fajlovima su izuzetno različite, i otkrivaju neke od otkazanih projekata ove japanske kompanije, razne prototipe, kao i detalje o kultnim igrama koje do sada nismo znali.
U ovom slučaju, pišemo o igri Super Mario 64, koja se 1996. godine pojavila za Nintendo 64 konzolu i uvela je revoluciju u Super Mario serijal, ali i u video igre generalno, sa trodimenzionalnim gejmplejom. Gigaleak je otkrio niz dokumenata i zapisa vezanih za sam razvoj Super Mario 64, od kojih jedan dokumentuje datume početka i završetka razvojnog procesa.
Zahvaljujući dokumentu saznaje se da je razvoj ovog naslova započet 7. septembra ’94. godine i završio se 20. maja ’96. godine, što znači da je proces nastanka igre trajao 622 dana, odnosno oko 20 meseci.
Takođe, među procurelim fajlovima igre otkriven je radni naziv igre – Ultra Mario 64. Na svu sreću, od tog naziva se odustalo, a još nešto što se nije našlo u finalnoj verziji je Luigi, koji je trebao biti drugi igrivi karakter.
Ovi detalji dolaze mesec dana nakon što smo imali prilike da zaigramo 4K remake za Super Mario 64, kojem je Nintendo nažalost stao na put.
thanks to a file called "copyright" in the super mario 64 folder we now know exactly the days when sm64 development started and ended
the project began on september 7, 1994, and was finished on may 20, 1996 pic.twitter.com/3QL4GKrlE3— ecumber (@ecumber05) July 26, 2020