PC

Kako jedna VR igra pomaže u nastavi tokom pandemije korona virusa

Ove godine nastava u školama nije ni nalik onoj od prethodnih godina, i to zahvaljujući pandemiji korona virusa koja je praktično preko noći promenila neke aspekte života, bez naznaka za povratak na staro.

Nastavnici i profesori u obrazovnim ustanovama sada putem interneta i televizije prenose znanje učenicima, što donosi niz izazova po pitanju privlačenja pažnje onima sa odlutalom pažnjom. Ovde ni starinsko gađanje kredom ne bi funkcionisalo, čak i kada bi bilo dozvoljeno.

Određeni nastavnici su rešili da sa đacima nađu zajednički jezik i da ujedno sebi olakšaju predavanja i pojašnjenja tema koje inače đaci ne bi lako shvatili.
Uzmimo za primer nastavnike u Poljskoj. Oni su još početkom aprila nastavu učinili zanimljivijom za svoje đake, zato što je održavaju unutar najvećeg VR naslova koji se pojavio ove godine – Half-Life: Alyx.

Ako niste zaigrali ovaj naslov, onda vam on i ne izgleda kao neki koji može poslužiti za u edukacione svrhe, osim ako ne studirate kompaniju Valve na temu prokrastinacije izdavanja Half-Life naslova. Jedan od početnih nivoa u Alyx poseduje veliku staklenu površinu i oko nje markere prepune mastila sa kojima je moguće pisati i crtati bez problema. Takođe, nivoi su prepuni raznih objekata i predmeta koje su nastavnici iskoristili kako bi kod mlađih đaka proširili vokabular.

O ovom potezu poljskih profesora pisali smo još pre par meseci, a taj poduhvat je sada bolje pokriven zahvajujući intervjuu sa portala Upload VR. Nastavnica Katarzijna Sut otkrila je da je Half-Life: Alyx u nastavu uključen iz više razloga, primarno zbog pandemije, jer se taklo privukla pažnja učenicima, a ujedno im je skrenuta pažnja sa nimalo prijatne situacije u kojoj su se našli.

Škola u pitanju, Szkola 33, je ovo realizovala u saradnju sa firmom OFFshot koja je pomogla integraciju VR igre u edukacioni sistem. Zahvaljujući uspehu u novom obliku nastave, plan je da se sve ovo održi, čak i kada se pandemija smiri i kada se đaci vrate u školske klupe.

Neki od oblika nastave gde bi se koristila virtuelna realnost jesu digitalni obilasci drugih zemalja, čak i planeta, uz niz drugih aktivnosti koji će proširiti znanje znatno bolje nego knjige.

Intervju u celosti možete pročitati putem ovog linka.

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top