Pomeranje datuma izlaska za Halo Infinite došlo je kao veliki udarac na startnu ponudu Xbox Series X konzole, ali u neku ruku i kao sasvim logična odluka kompanije Microsoft i studija 343 Industries, kako bi se rad sproveo do kraja i opravdao Halo naziv.
Pre nego što je došlo do samog odlaganja igre, izdavač je razmišljao o određenim alternativama, odnosno načinu da se kraj godine održi kao planirani period izlaska. Jedna od opcija je bila da se Halo Infinite podeli u nekoliko različitih delova koji bi se potom pojavljivali u određenom vremenskom razmaku.
Vođa brenda Xbox, Fil Spenser, je tu odluku razmatrao kako bi se pred fanove dostavila početna ideja igre, koja bi se tokom meseci nakon izlaska nadograđivala sadržajem koji bi razvojni tim u međuvremenu završavao. Jedan od načina bi verovatno bio da se multiplejer mod, koji će biti besplatan za sve, dostavi kasnije, a da igrači dobiju samo delić kampanje, a ostatak kao besplatni DLC.
Sada očekujemo da se Halo Infinite pojavi negde tokom naredne godine, a najveća promena koju fanovi očekuju da vide je u kvalitetu grafike, koji u premijerno prikazanom gejmpleju nije baš odao utisak da se radi o next-gen naslovu.