PC

Otkriveno kako je nastao jedinstveni Nemesis sistem u Shadow of Mordor

Inovacije u svetu igara su uvek pozitivna stvar, čak i kada prva igra ne uspe, tu je druga koja nešto novo iskoristi na pravi način. Studiju Monolith nije bila potrebna druga šansa, pošto je iz prve u Middle-Earth: Shadow of Mordor uveo revolucionarni sistem, simbolično nazvan Nemesis.

Nemesis sistem je prikupio brojne pohvale kod igrača, kao i u našoj recenziji, pošto je Talionov sukob sa orcima, kao i između njih međusobno podignut na viši nivo nego što je to bilo u dotadašnjim igrama. Mehanika je funkcionisala tako što su se neki ork upamti susret sa igračem ako preživi, ili ako igrač strada, taj ork to odmah napominje u sledećem susretu, a uz to postaje snažniji i diže se uz lestvicu moći Sauronove armije. Najvažnija odlika je da ovde nema klasičnog checkpointa kojem se vraćate kada poginete, već jednostavno vreme teče dalje i kada se vratite nazad određene stvari su drugačije.

I ne samo to, Nemesis mehanika je sa magijskim moćima glavnog(ili glavnih haha) protagoniste omogućavala da među redovima neprijatelja imate svoje podanike koji bi “iznutra” eliminisali moćnije orkove i napredovali u ranku kroz takozvane “Power Struggles”. Ove mehanike i dobre igre prisećamo se upravo zbog dokumentarca u kojem je od strane developera u Monolithu otkriveno kako je zapravo nastao Nemesis sistem.

Nimalo prijatan prizor

Vodeći developeri projekta Shadow of Mordor govorili su o nastanku same igre, problema koji su se našli na putu, kao i inspiracije iza Nemesis sistema. Najviše uticaja na njegov nastanak je imalo ranije iskustvo jednog developera, koji je inspirisan sportskim igrama želeo i da pred igrače donese naslov sa dinamičnim dešavanjima i pričom koja se odvija sama od sebe.

Ovaj skromni dokumentarac priseća na mehaniku bez koje bi Shadow of Mordor bio izgubljen u moru drugih igara sa otvorenim svetom. Monolith je izdao i drugi deo u ovom serijalu, nazvan Shadow of War, sa kojim je Nemesis sistem produbljen i dodato još više elemenata.

Nadamo se da će eventualno doći i treća igra, mada izdavač Warner Bros Games trenutno ima veće probleme koji se tiču finansija i opstanka pod istim krovom.

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top