10. avgusta će proći tačno 5 meseci od izlaska nove besplatne Battle Royale pucačine bazirane na popularnoj franšizi, Call of Duty: Warzone, i u susret tome su podeljene izuzetno impresivne brojke koje prikazuju ogromno interesovanje igrača.
Activision je tokom otkrivanja finansijskih detalja naveo da je Warzone potpuni uspeh, i da se igra kreće u pravom smeru, sa preko 75 miliona igrača koji su se na Verdansku oprobali u borbi do poslednjeg preživelog. Iako je rast nešto sporiji u odnosu na prvih mesec dana, Warzone i dalje raste veoma brzo, što će Activision svakako iskoristiti.
Velika popularnost dolazi pre svega zbog činjenice da se radi o prvom potpuno besplatnom Call of Duty naslovu, a zatim da je smešten u i dalje popularnom Battle Royale žanru, koji je dobio dosta osveženja. Rast se nastavio i zahvaljujući aktivnom dodavanju novina, bilo kroz apdejtove ili obimne sezonske dodatke, kao nedavno sa dolaskom pete sezone.
Activision će Call of Duty: Warzone i njegovu popularnost iskorititi do maksimuma, što je poznato zahvaljujući ranijoj izjavi da će služiti kao “most” između godišnjih premijum CoD iskustava sa specijalnim događajima. Ona je sada i potvrđena sa detaljem da će nadolazeći Black Ops Cold War biti blisko povezan sa Warzone, kao i da će se samo predstavljanje održati unutar ove igre.