Najveća prekretnica za Call of Duty franšizu načinjena je proletos, kada je izvan standardnog godišnjeg rasporeda izdat besplatni Battle Royale naslov, nazvan Call of Duty: Warzone.
Zahvaljujući preko potrebnom osveženju koje je Infinity Ward uveo u Battle Royale žanr, sa gulagom, mini-objektivima unutar mečeva, što smo naveli u našoj recenziji, Warzone se u startu pokazao kao uspeh. U glavne faktore ubrajamo i samu ideju da je jedna CoD igra potpuno besplatna, što je takođe doprinelo da Warzone za samo par meseci prikupi preko 75 miliona igrača.
Velika promena nije prošla loše kao uklanjanje singplejer kampanje iz Black Ops 4, već je Activisionu još jednom upala sekira u med. Odluka da se izda besplatni Call of Duty naslov dala je rezultate već u CoD Mobile, a Warzone je pokazao da je još bolji izvor zarade.
U periodu od 1. aprila do 30. juna, Activision-Blizzard grupa je videla povećanje zarade kroz mikrotransakcije od čak pola milijarde, odnosno 596 miliona dolara. Najveći deo tog povećanja dolazi od Activision igara, gde se pored Warzone ubraja i Modern Warfare, ali zasesbne cifre nisu podeljene. U finansijskom izveštaju je otkriveno da 536 miliona dolara od toge povećanja čini upravo deo Activision igara, dok se Blizzardu pripisuje samo 19 miliona.
Call of Duty serijal ostaje i dalje najveći izvor prihoda za Activision-Blizzard, što znači da će se ulaganje u Warzone nastaviti. Ovaj besplatni naslov neće donositi profit samo putem mikrotransakcija, već postaje medijum sa ozbiljnim potencijalom za promovisanje budućih naslova. Ne čudi što je u planu da se Call of Duty: Black Ops Cold War predstavi upravo unutar Warzone.