PC
Frictional Games je planirao Amensia: The Dark Descent sa vatrenim oružjem
Amnesia: The Dark Descent i čitavu deceniju nakon izlaska važi za jednu od najboljih horor igara koju mnogi smatraju zaslužnom za nastanak survival horora.
Jedan od elemenata po kojima se igra ističe u odnosu na more ostalih je bespomoćnost protagonoste pošto nema valjanog oružja za odbranu. Tokom razvoja Frictional Games je imao nešto drugačiju ideju, sa planom da protagonista može imati vatreno oružje u vidu pištolja na kremen koji bi služio za odbranu umesto konstantnog skrivanja.
Ovaj element bi možda pomogao tokom igranja, ali to definitivno ne bi bila Amnesia kakvu sada imamo. Među detaljima koji do sada nisu bili otkriveni, Frictional Games je naveo kako je prvobitna ideja bila kreirati čudovišta zasnovana na biljkama, odnosno mešavini određene biljke i čoveka.
Niz tvitova ispod otkriva i neke lokacije koje su bile planirane, ali nisu završile u finalnoj verziji igre, poput staklenika koji bi svakako imao više smisla da su čudovišta-biljke bili prisutni. Pored vatrenog oružja, u planu je bilo i dodavanje napitaka, bombi, pa čak i tramboline.
Nesumnjivo je da bi The Dark Descent bila potpuno drugačija igra sa svom ovim, ili barem nekim, elementima, tako da smo zahvalni developeru što je baš ovakvu viziju doveo pred igrače.
I da, podsećamo vas da ove godine stiže potpuno nova Amnesia igra, možda će ona imati tramboline.
Planned gameplay features for Amnesia: TDD that never made it into the final game:
— frictionalgames (@frictionalgames) September 8, 2020
– Sanity restoring potions
– A flintlock pistol
– Bags of coins
– Inventory potion mixing
– Bombs that blow up walls
– Trampolines#Amnesia10Years
Two environments for Amnesia: TDD that never made it into the game:
— frictionalgames (@frictionalgames) September 8, 2020
* Greenhouse
* Dissection Lab pic.twitter.com/KlonlFCZhn
Some more pics, because found so many good ones when searching the archives :) pic.twitter.com/bZjTrSiZQN
— frictionalgames (@frictionalgames) September 8, 2020
Initially, monsters in Amnesia: TDD were meant to be disgusting plant-human hybrids.
— frictionalgames (@frictionalgames) September 8, 2020
Some idea were:
– Fish-face
– Headless brute
– Puking baby-plant
– Flower-man#Amnesia10Years pic.twitter.com/LAEX1mERq4