REVIEW: Boomerang Fu

Ovaj tekst je originalno izašao u oktobarskom 141. broju časopisa Play!Zine, koji možete besplatno preuzeti na ovom linku.

Ova igra bi slobodno mogla da podeli počasno mesto sa What the Golf? da je uspela da uhvati duh šaljivosti koji je ovaj naslov doveo do savršenstva. Iako joj nedostaje taj nivo šašavosti, ova igra zadovoljava igračke zahteve za multiplejer. Jednostavna je, zabavna je, šarena je, brza je, i ne dosadi posle dva kruga. Jedini realan problem igre je što njen sadržaj zavisi od vašeg protivnika i što bez adekvatnih saigrača nemate potrebe da joj se vraćate, jer Boomerang Fu nudi samo tri režima igra.

Prvo i osnovno je da premisa igre počiva na jednostavnoj ideji dovedenoj do visokog nivoa perfekcije. Na početku igre dobijete mogućnost da izaberete karaktera kojeg ćete igrati, bilo avokada, slaninicu ili suši sa kojim ćete skakutati s platforme na platformu, koristeći svaku moguću nindža sposobnost kako biste dokrajčili protivnika svojim bumerangom. Važno je pomenuti da ste i vi i vaš protivnik naoružani samo bumerangom. Bumerang se, dostojan svog imena, ponaša onako kako bumerang treba da se ponaša – kada ga bacite vrati vam se u ruke. Bumerang će zbog određenih prepreka ponekad pasti na pod, ali će vam se stiskanjem X komande na Switchu vratiti u ruke. Verujte mi na reč, ne želite da ostanete bez vašeg bumeranga, jer vam je on prva i poslednja linija odbrane.

Ono što dodaje uzbuđenju su različite moći koje skupljate tokom jedne borbe. Postavljene su u različitim arenama i pojavljuju se u različitim trenucima, a poenta je da ih zgrabite pre svih ostalih jer vam daju ogromnu prednost. Tako možete da nađete eksplodirajući bumerang, nevidljivost, prolaženje kroz zidove i slično. Te moći vam ostaju sve dok se ne proglasi pobednik i ne krenete u novo osvajanje i proganjanje protivnika. Dobra stvar je što ih možete i kombinovati, što vas na kraju može pretvoriti u prejako Frankenštajnovo čudovište. Svaka moć ima dobru i lošu stranu, a ja sam se lično oduševila moći koja vam omogućava da se uklopite u okolinu i tako nevidljivi ubijete sve što prođe pored vas.

Što se tiče protivnika, u borbi možete imati maksimalno šest, s tim što to stvarno izgleda veoma haotično, i zaista se ne zna ko koga udara i ko se gde se kreće. Borbe sa manje igrača su mnogo zabavnije i zahtevaju mnogo više truda da saterate neprijatelja u „ćošak“. Ovo je odlična igra za „u dvoje“ i dovoljno je opuštena i laka za razumevanje, tako da i neveštim igračima neće predstavljati neki preteran izazov da je savladaju. Izazov predstavlja protivnik i njegove veštine kojima će vam praviti sačekuše ili vas presecati bumerangom kako stigne i zna.

Da ponovim ono što često volim da govorim i pišem – ako volite igre za više ljudi, kojima možete da podgrejete vaša prijateljstva i sedeljke, onda kupite ovu igru, priključite Switch na televiziju, i počnite da proganjate vaše prijatelje u obliku slaninice. Nećete zažaliti.

Autor: Dragana Ličina Danojlić

Igru ustupio Cranky Watermelon

Boomerang Fu