Developer iz CD Projekt Red-a je prokomentarisao zabrinutost zbog izbačenog sadržaja iz igre Cyberpunk 2077. Fanovi su ovih dana vodili rasprave o starim alfa snimcima igre koji su izašli davne 2018, ukazujući na prikazane mogućnosti kao što su trčanje po zidovima, koje su programeri najavili da ipak neće biti deo igre.
Senior dizajner, Majls Tost, je objasnio da se sadržaj u kreativnom procesu veoma često izbacuje i zatražio od obožavatelja da veruju da znaju šta rade sa sopstvenim projektom.
Kako on objašnjava u izjavi na zvaničnom forumu igre, količina sadržaja koju je CDPR već pokazao o Cyberpunku verovatno će dovesti do toga da su obožavaoci već videli dosta stvari koje se neća naći u finalnom proizvodu. Ali sve je to u redu jer ovo nije retka pojava.
On je dodao da ako malo razmislimo ove akcije uopšte nisu nesvakidašnje. Demo o kome se priča je star dve godine i naravno da tim ubacuje nove i menja stvari unutar igre, naravno da imaju ideje koje zvuče dobro na papiru ali na kraju ne funkcionišu dobro sa drugim sadržajima koji su već u igri.
Majls napominje da je iz The Witcher 3 takođe isečena tona stvari ali je sve to samo poboljšalo igru. Kreatori shvataju da se ljudi razočaraju kada se ovo dogodi, a i teško je razumeti kontekst ako se ne nalazite u razvojnom okruženju, ali u ovom slučaju ljubazno traže naše poverenje.
Vredi napomenuti da je razvojni tim radi dan i noć na naslovu i odrađuje završne dodire kako bi igra bila spremna za izlazak 19. novembra.