Bioware naporno radi na ispravljanju problema sa kojima je prvobitno doveo igru Anthem pred igrače. Ovaj developer je izjavio kako neće odustati od igre, već radi na opsežnim prepravkama, zbog čega će igra biti nazvana Anthem 2.0.
U najnovijoj objavi na blogu studija, stigli su detalji vezani za velike promene u dizajnu Javelin odela, što za glavni cilj ima pružanje interesantnijeg gejmpleja.
Promene počinju sa loadout ekranom, gde će predmeti i otužja biti drugačije kategorisani, sa opcijom sa upravljanje sposobnostima u bilo kom trenutku, kao i klasifikovanjem oružja u primarna i sekundarna. Svako Javelin odelo će imati 11 dostupnih slotova. Što se samih sposobnosti tiče, one neće dolaziti u dropovima kao ranije, već će ih igrači otključavati napretkom kroz igru, i moguće je ojačavati ih modovima.
Pošto će se sposobnosti otključavati, uveden je skill tree, zajedno sa drugačijim sistemom levelovanja Javelin odela, za koje se dobijaju poeni. Te poene je moguće trošiti na spomenute sposobnosti, pasive i Stat Boostove.
Igrači će u levelovanju Javelin odela imati prilike da specijalizacije biraju na osnovu stila igranja, što je svakako primamljivija ponuda, nego da je obrnuto.
Još uvek nema naznake kada bi se ove, zajedno sa ostalim promenama mogle pojaviti pred igračima, ali je svakako zanimljivo da Bioware i Electronic Arts nikako ne odustaju od Anthem. Prvi niz najavljenih promena je otkriven tokom avgusta i ticao se loot mehanike i oružja.