Izvršni direktor Activision-Blizzarda, Bodi Kotik, je izjavio da kompanija planira da zaposli preko 2000 ljudi kako bi ispunili predstojeće proizvodne zahteve. Zašto je onda Blizzard prošle godine otpustio 800 ljudi u isto vreme kada je kompanija beležila rekordnu zaradu? Zašto je kancelarija u Versaju zatvorena ovoga meseca a stotine ljudi ostalo bez posla? Blizzard je ugasio i kancelariju u Hagu ove godine.
Veruje se da su prošlogodišnja otpuštanja najveći trag ostavila u kompaniji a gejming gigant se brani od neželjene pažnje argumentima da žele da se više fokusiraju na najisplatljivije franšize. Strategija za budućnost je akcenat na naslovima Call of Duty, Candy Crush, World of Warcraft, Hearthstone, Diablo i Overwatch. Call of Duty je definitivno glavni razlog zašto Blizzard beleži dobre finansijske rezultate a kompanija želi da upravo pomenute naslove dovede do visina u kojima se glavna keš krava nalazi.
Blizzard želi da u budućnosti češće izbacuje veće sadržaje za World of Warcraft i klasik verziju naslova, a hoće i da ubace nove inovacije u Overwatch. Korporacija očekuje da Call of Duty, World of Warcraft i Candy Crush generišu najmanje po milijardu dolara u sledećoj fiskalnoj godini.
Zvuči kao da više nećemo videti nikakve previše rizične poteze ili inovativne naslove u bliskoj budućnosti od Blizzarda. Kompanija želi da se fokusira na profit i pistupačnost igara, tako da će verovatno napraviti komletnu tranziciju u čuveni “games as service’’ sistem. Ali pošto je Blizzard u pitanju bolje je da sačekamo i vidimo šta će se zaista dogoditi jer je kompanija u prošlosti demonstrirala ne konzistentne i veoma diskutabilne odluke. Otpuštanja radnika, farse sa Kinom, problematične etičke odluke i još mnogo skandala koji prate Blizzard se teško zaboravljaju. Da kompanija na ovaj način posluje u nekoj drugoj indistriji verovatno bi se borila za goli život ali izgleda da gejmeri ipak vole komplikovane odnose.