Call of Duty: Warzone je velika igra i to iz više razloga. Izvršni direktor Activisona, Bobi Kotik je podelio impresivne brojeve u nedavnom intervjuu a oni su izračunati ako se uzme u obzir da je sav sadržaj koji dolazi sa Warzonom instaliran. Naime, ovaj Battle Royale naslov je preuzet preko 80 miliona puta, što je po pitanju saobraćaja na internetu oko 20 milijardi GB, ili 20.000 petabajta.
Verovatno ove brojke nisu totalno verodostojne jer otkako je lansirana besplatna igra, broj igrača se stalno pomera ali svakako je skinuta zapanjujuća količina podataka na hard-diskove. Warzone je velik i iz drugih razloga. Predstavnik Activisiona je izjavio da je zarada kompanije na kvartalnom nivou drastično povećala od kada su počeli da koriste besplatne sadržaje, broj igrača utrostručio u poređenju na isti mesec prethodne godine a igrači su proveli sedam puta više vremena u igrama. Kompanija je otkrila da je najbolji način reklamiranja projekata ako ih ubace u svoj naslov.
Tako je pre Black Ops: Cold War bete, igra reklamirana u Warzone i zaintrigirala veliki broj korisnika. Mnogo praktičnija i profitabilnija opcija koju kompanija planira češće da praktikuje u budućnosti. Direktor je prokomentarisao i da nova World of Warcraft ekspanzija Shadowlands zabeležava interesovanje igrača koje do sada nisu imali prilike da vide.
Jako lepo što je Activision otkrio sve čari free2play modela u 2020. godini. Da li to znači da će početi da koriste mnogo agresivnije mehanike kao što to rade kreatori mobilnih igara ili kao što 2K ubacuje reklame koje ne mogu da se prekinu u svoje igre? Čini se kao prirodan splet događaja za korporaciju kojoj je primaran profit.