Verovatno vam je poznata ona izreka “Istorija je učiteljica života”. Izreka koja izuzetno dobro podseća da se treba učiti na tuđim greškama, što se može primeniti svuda, pa i u gejming industriji.
Krah kakav je imao Anthem po izlasku bio je ogromnih razmera da se o njemu i danas govori, a Bioware još uvek nije uspeo da sredi ni delić igre, iako na njoj navodno aktivno radi.
Očekivalo se da će cela industrija naučiti na tome, i da nadolazeći naslovi neće patiti od tih boljki. Pa… to se ipak desilo, i to sa Marvel’s Avengers. Loot je najveći problem u ovoj superherojskoj igri, a planovi za konstantu podršku novim sadržajem izjalovili su se pokušajima da Crystal Dynamics sredi probleme.
Konkretnih ispravki nema na vidiku, kao ni sadržaja, a igrači nisu preterano strpljivi, pogotovu kada igra o početka nema ono što će ih zadržati, kao što ste verovatno mogli zaključiti iz naše recenzije.
Broj igrača koji se nalazi svakodnevno u igri opada, i pad je najveći na PC platformi, gde se broj trenutno aktivnih igrača ide ispod hiljadu. Oštri pad broja igrača izaziva probleme za one koji su ostali da igraju, pošto je sada dosta teže pronaći saigrača koji vam je zapravo neophodan za igranje.
Pronaći 4 igrača za igranje je postalo jako teško, a još ako neko hoće da igra istog heroja, onda se problem samo produbljuje. Pad broja osoba koje igraju samo produbljuje problem dodatno, jer – šta ćete raditi ako i nakon 30 minuta čekanja nikako ne pronađete meč u igri za koju ste odvojili dragoceno vreme? Jednostavno ćete dići ruke i otići da igrate nešto drugo.
Šta rade developeri dok se baza igrača polako razliva? Ništa, Square Enix i Crystal Dynamics svakako imaju uvid u pad broja igrača i opet ne reaguju. Novi sadržaj stiže tek pred kraj meseca, a najave o novoj zakrpi koja bi popravila stanje sa bagovima ni na vidiku.
Za razliku od Steama, na Playstation 4 i Xbox One podaci o igračima nisu toliko transparentni, pa tako ne znamo koliko je igrača preostalo na konzolama. Možda one na PS4 drži Spider-Man ekskluzivnost.