PC
Tod Hauard poručuje da će Stafield imati ogromnu mapu
Novi detalji za nadolazeću naučno-fantastičnu singlplejer avanturu Starfield dolaze od glavnog čoveka u kompaniji Bethesda.
Otkako je Microsoft kupio ovu kompaniju zajedno sa svim pratećim franšizama, Tod Hauarad je nešto mnogo raspoloženiji za priču, nego ranije. Ovaj developer je već u nekoliko navrata govorio i dugo očekivanim naslovima Starfield i The Elder Scrolls VI, pre svega po pitanju endžina koji će dobiti radikalno osveženje i unapređenje za ova dva naslova.
Dodatni detalji stižu u intervjuu za Develop: Brighton konferenciju, gde je Hauard otkio da će Starfield imati ogromnu mapu, veću od svih dosadašnjih Bethesda igara. Najveću mapu trenutno poseduje Fallout 76, koja je oko 4 puta veća od Skyrim, tako da će ona u Starfield zapravo biti dosta ogromna.
Hauard je istakao da nije moguće ručno kreirati čitav ogromni svet, već će se po potrebi poslužiti proceduralnom generacijom, slično kao No Man’s Sky, dok će bitnim lokacijama biti posvećena puna pažnja.
Pošto se radi o igri koja uključuje putovanje sa planete na planetu, nije poznato da li se računa čitav virtualni univerzum, ili samo površine planete, ali nadamo se da je oveženi Creation endžin dorastao zadatku. Pogotovu kada se radi o veštačkoj inteligenciji NPC likova, kojih će, kako kaže, biti dosta više.
Cilj je kreirati veće i bogatije gradove u Starfield i The Elder Scrolls VI, sa više ponuđenih aktivnosti, kao i većim brojem ne-igrivih karaktera, koncipiranih tako da služe priči dok su ujedno nezavisni.