Znate ono kada vas neka franšiza igara prosto ne privlači, pa ni za svojih 20 i kusur godina postojanja gotovo da ne odigrate ni jednu od igara u serijalu, a onda… Najprljaviji trik od svih. Igra nabaci ruho neke od vaših omiljenih igara i svojom temom vas prosto postavi u mat poziciju. Warriors igra sa temom The Legend of Zelda igara i to ni manje ni više nego “prequel” za Breath of the Wild, sa obiljem neispričane priče. I tako sam dušu prodao…
“Warriors” igre su čak toliko popularne, da mislim da postoji preko 20 naslova uključujući “spinoff” igre. Tako da ih ni ja nisam uspeo sasvim da zaobiđem, igrajući One Piece, Fist of the North Star, pa čak i prethodni Hyrule Warriors naslov od pre nekoliko godina. Ali igra koja ima bilo kakve veze sa sjajnim Breath of the Wild naslovom, ne bi mene nikako smela da zaobiđe.
Age of Calamity izgleda 80, ako čak ne i 85% kao poslednja velika Zelda igra. Ljudi iz Omega Force su uspeli jako dobro da preslikaju ovaj svet. Posmatrajući igru na slikama, možda biste na trenutak i pomislili da i jeste u pitanju Breath of the Wild, ali već pri prvim koracima u igri, lako je uočiti da je u pitanju Warriors naslov.
I dok igra stilski sjajno pogađa u metu, sa tehničke strane ima i dosta nedostataka. Rezolucija renderovanja često rezultuje nejasnim prikazom slike, frejmrejt uglavnom kao da poigrava između 20 i 25 sličica u sekundi, a daljina na kojoj se objekti i modeli iscrtavaju, zabrinjavajuće je mala.
No, kada akcija krene i likovi počnu da lete na sve strane, nekako će se već osetiti onaj “Nintendo momenat” kada tehničko-vizuelni aspekt naslova ne mora biti u prvom planu, već isključivo osećaj zabave. I dok je možda taj “warriors” fazon prežvakan do prepoznatljivosti u polu-slepilu, opet kako odoleti kada Urbosa pucne prstima, a munje ošinu horde orkolikih prasića?
I dok svaki karakter ima unikatni set poteza i veština, ja svakako odmah imam nekolicinu favorita. Likovi se nižu, nivoi, a naročito međuanimacije kojih ima u izobilju. Za vreme pisanja ovog teksta, igru sam igrao desetak sati, a pravi kraj po pitanju priče i zarazne zabave se još uvek sasvim ne nazire. Mislim da već sa sigurnošću mogu reći da je barem dvadesetak sati zabave uz ovu igru zagarantovano.
Možda tehnički nije najispeglanija, ali budite sigurni da je igra zarazna koliko i zevanje u troli. A kakvu će konačnu sliku dati kada se svi negativni i pozitivni utisci slegnu, a žeđ za još gejmpleja bude u celosti zadovoljena… Čitajte u kompletnoj recenziji, za nekih nedelju dana. Do tada, odoh još malo da pucketam prstima sa Urbosom. Nekako sumnjam da će dojaditi u skorije vreme…
Autor: Milan Živković
Igru ustupio CD Media