DIrektor produkcije ove igre, Pauli Hajli, je otkrio na svom tviter nalogu da su developeri Infinity Ward odlučili da razdvoje teksture visoke rezolucije kako bi pokušali da smanje veličinu igre koja je nabubrela preko impresivnih 200 gigabajta.
Korisnici konzola će od sada u igri imati teksture smanjene rezolucije a ukoliko žele da dodaju verzije sa visokom rezolucijom u svoju igru, moraće da ih preuzmu preko menija za instalaciju. Hajli je takođe napomenuo da su teksture preporučuju samo korisnicima PS4 Pro, PS5, Xbox One X i Xbox Series X/S konzola.
Što se tiče gejmera koji primarno koriste PC, oni će morati da koriste novi sistem strimovanja sadržaja kako bi mogli da igraju naslov u svoj svojoj slavi. Ova solucija će automatski strimovati teksture za operatore i oružja kada je to potrebno.
Pored ovih novih detalja današnje ažuriranje donosi sa sobom i odvojene loudautove za Warzone i Modern Warfare i opciju za pravljenje privatnih mečeva koja će za sada biti u beta fazi. Privatni mečevi trenutno zahtevaju minimum 50 igrača a Plunder mod možete igrati sa 30 prijatelja.
Novi Call of Duty nam stiže za par dana 13. novembra, a izdavač nas upozorava da će nam biti potrebno oko 80 gigabajta slobodnog prostora za instalaciju ove pucačine. Vreme da se oprostimo od igara koje skupljaju prašinu na hard diskovima.