PC

GTA konkurent Everywhere će koristiti Unreal endžin

Posted on

Nova open world igra, GTA producenta Lezli Benzis, će promeniti tehnologiju i radiće ipak u Unreal endžinu. Studio, Build a Rocket Boy, je potvrdio da njihova igra, Everywhere, neće više koristiti Amazonov Lumberyard endžin za projekat, koji je relativno skoro primio 40 milona dolara iz privatnih izvora finansiranja.

Pošto se radi o prilično ranoj fazi produkcije, Everywhere će verovatno pokretati Unreal 5 endžin koji u masovnu upotrebu stiže naredne godine.

Bivši predsednik Rocksta North-a, Lezli je osnovao Build a Rocket Boy 2017. godine. Bio je jedna od vodećih figura iza GTA serijala dok nije napustio Rockstar 2016 pod čudnim okolnostima. Producent je tužio Take-Two Interactive za $150 miliona ne isplaćenih honorara i optužio je kompaniju da je pokušala da ga na izbaci iz firme dok je on bio na odmoru. Tužba je okončana 2018. a strane su se nagodile.

Studio BaRB (Build a Rocket Boy) je situiran u Edinburgu i Budinpešti, a već imaju tim od preko 130 ljudi. Unajmili su neke od gejming veterana da im pomognu na novom projektu poput GTA V programera Kolina Entvisla, glavnog animatora Felipe Busketsa, muzičkog direktora Krega Konera i pisca Monda Gulama.

Dizajner igre Eve: Valkyrie, Endru Robinson je glavni dizajner Everywhere-a, a na dizajnu okruženja će raditi Liz Habli koja je radila na Call of Duty naslovima. Generalno, Everywhere tim je pun ljudi koji imaju iskustva na AAA igrama i bili su deo veliki studija kao što je DICE, Rare i Ninja Theory.

Ovo zvuči kao da nas očekuje veoma interesantna igra kada kvalitetni developeri budu spremni za podele više informacija.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version