CD Projekt Red, poljski studio iza Cyberpunk 2077, je sa početkom obaveznog prekovremenog rada obećao da će zaposlenima dati bonuse u vidu novčane nadoknade.
Inicijalno, taj bonus je zavisio od samih ocena koje bi igra dobila od strane kritičara, što je značilo da sa nižom ocenom igrači ostaju bez bonusa. To je praksa koja primorava developere da se kolektivno potrude kako bi igra ispala što bolja, ali je sa druge strane prilično “okrutna” politika, pogotovu u slučaju Cyberpunk 2077.
Na svu sreću po zaposlene, čelnici studija su odustali od toga, i svi će dobiti bonus bez obzira na ocene koje je igra dobila. Prvobitno je bio plan da zaposleni dobiju bonuse ako igra na Metacriticu bude ocenjena sa sveukupnom ocenom 90+, a igra sada leži na 90.
U istom mejlu je priznata krivica za loše lansiranje igre, sa rečima da je podcenjena kompleksnost situacije i da su greške načinjene u pokušaju da ambiciozna igra ugleda svetlost dana.
CD Projekt je malo prevario publiku, pošto je recezentima podelio samo PC verziju igre, dok igrači na konzolama pravo stanje nisu uvideli tek nakon izlaska. Najgore je na PS4 i Xbox One, gde su performanse izuzetno loše, sa padom ispod 20FPS i rezolucijom tekstura koja ide i ispod 720p. Zbog toga je publika na Metacriticu igru ocenila dosta lošije od kritičara sa 6,6 rejtingom.
CD Projekt Red radi na ispravkama, i od 10. decembra ih je izdao već nekoliko, na čelu sa Day One pečom. Ipak, dalek je put pre nego što konzolna verzija igre postane potpuno igriva bez problema.