Zaraza pod nazivom Among Us ne jenjava, a igra socijalne dedukcije je imala oko pola milijarde aktivnih korisnika ovog novembra. Istraživačka firma Nilsen je objavila ove okvirne brojeve u svom izveštaju o digitalnom tržištu.
Iako je igra blago rečeno, neverovatno popularna, prihod koji generiše ova igra je relativno skroman. U igri ne postoje nikakvi vidovi moderne monetizacije, tako da je prirodno da igra beleži manju zaradu od konkurencije. PC verzija igre je zaslužna za 64% prihoda u periodu od avgusta do novembra, iako ova populacija čini samo 3% ukupnog broja igrača. Igra je besplatna na mobilnim platformama iOS i Android od izlaska 2018. godine.
Igra je tek ovog leta doživela svemirski rast jer su strimeri, kreatori sadržaja i mnogi drugi počeli da je igraju na Twitch i Youtube platformama. Neki od dodatnih faktora su nezaobilazna pandemija i dostupnost. Mobilna verzija je skinuta 42 miliona puta u periodu od avgusta do septembra, što čini 70% ukupnih preuzimanja ovog naslova. Igru može da igra vrlo širok spektar ljudi, tako da smo mogli da vidimo i popularne sportiste i političare koji žele da se povežu sa većom ili mlađom publikom.
Iznenadni uspeh inspirisao je studio InnerSloth da izbace igru na različitim platformama, a igra je prošle nedelje izašla i za Nintendo Switch. Naslov je dostupan i na Epic Games prodavnici i Xbox Game Pass-u, a Majkrosoft je potvrdio da igra stiže i na Xbox One, Xbox Series X/S konzole sledeće godine. Nema sumnje da igra ima još prostora za rastom, ali u kom momentu će kreatori odlučiti da nas obraduju novim naslovom, jer že ipak igra uskoro ući u treću godinu?